לברוס טמקין יש בלוג מצוין בנושא שירות וחוויות לקוח (אולי הבלוג הטוב ביותר שקיים בנושא, ועוד בוורדפרס, מה שהופך אותנו לסוג של שכנים). עכשיו הוא קיבץ סדרת פוסטים ל – minibook דיגיטלי תחת השם the 6 laws of customer experience. להוריד מכאן ולקרוא עד הסוף.
This entry was posted on יום שלישי, 22nd ב-יולי, 2008 at 9:11 pm and is filed under שירות וקשרי לקוחות. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
You can leave a response, or trackback from your own site.
מעולה, ומדגיש בצדק את מקומם המרכזי של "אנשי הארגון" באיטראקציות האמיתיות עם הלקוח, בשונה מהאינטראקציות הפרסומיות בהם מושקעים משאבי עתק.
ואולי החזק מכל – You can't fake it, שמצביע על 3 הכשלים האופיניים בתחום.
ולשוחרי החידושים – כבר עסקנו בזאת רבות לאחרונה, בזירה המקומית ובזירות אחרות. בעולם הפרקטי המבחן הוא מידת הפרקטיות, שמשמעותה הצפת המסר הנכון, באופן בהיר ובר ביצוע (executable) – ואת זה החוברת הקטנה הזו עושה מצוין.
אהבתי גם את הגישה "השיתופית" של טמקין ("אם כבר כתבתי, ואם זה מעניין אתכם – למה שלא ארכז וסדר את זה באופן נוח וחופשי להורדה") – שמייצגת את הצד המוצלח של הרשת הגועשת.
ושוב תודה לצביקה שמביא לנו מקורות משובחים מסוג זה.
באמת היה שווה קריאה,
מסדר את הראש [אם כי לא מחדש]
תודה.
מעולה, ומדגיש בצדק את מקומם המרכזי של "אנשי הארגון" באיטראקציות האמיתיות עם הלקוח, בשונה מהאינטראקציות הפרסומיות בהם מושקעים משאבי עתק.
ואולי החזק מכל – You can't fake it, שמצביע על 3 הכשלים האופיניים בתחום.
ולשוחרי החידושים – כבר עסקנו בזאת רבות לאחרונה, בזירה המקומית ובזירות אחרות. בעולם הפרקטי המבחן הוא מידת הפרקטיות, שמשמעותה הצפת המסר הנכון, באופן בהיר ובר ביצוע (executable) – ואת זה החוברת הקטנה הזו עושה מצוין.
אהבתי גם את הגישה "השיתופית" של טמקין ("אם כבר כתבתי, ואם זה מעניין אתכם – למה שלא ארכז וסדר את זה באופן נוח וחופשי להורדה") – שמייצגת את הצד המוצלח של הרשת הגועשת.
ושוב תודה לצביקה שמביא לנו מקורות משובחים מסוג זה.
תודה.