6 החוקים של חווית לקוח

לברוס טמקין יש בלוג מצוין בנושא שירות וחוויות לקוח (אולי הבלוג הטוב ביותר שקיים בנושא, ועוד בוורדפרס, מה שהופך אותנו לסוג של שכנים). עכשיו הוא קיבץ סדרת פוסטים ל – minibook דיגיטלי תחת השם the 6 laws of customer experience. להוריד מכאן ולקרוא עד הסוף.

3 Responses to 6 החוקים של חווית לקוח

  1. גבי דרורי הגיב:

    באמת היה שווה קריאה,
    מסדר את הראש [אם כי לא מחדש]
    תודה.

  2. Idan Bchor הגיב:

    מעולה, ומדגיש בצדק את מקומם המרכזי של "אנשי הארגון" באיטראקציות האמיתיות עם הלקוח, בשונה מהאינטראקציות הפרסומיות בהם מושקעים משאבי עתק.
    ואולי החזק מכל – You can't fake it, שמצביע על 3 הכשלים האופיניים בתחום.

    ולשוחרי החידושים – כבר עסקנו בזאת רבות לאחרונה, בזירה המקומית ובזירות אחרות. בעולם הפרקטי המבחן הוא מידת הפרקטיות, שמשמעותה הצפת המסר הנכון, באופן בהיר ובר ביצוע (executable) – ואת זה החוברת הקטנה הזו עושה מצוין.

    אהבתי גם את הגישה "השיתופית" של טמקין ("אם כבר כתבתי, ואם זה מעניין אתכם – למה שלא ארכז וסדר את זה באופן נוח וחופשי להורדה") – שמייצגת את הצד המוצלח של הרשת הגועשת.

    ושוב תודה לצביקה שמביא לנו מקורות משובחים מסוג זה.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: