150 בלוגים על ניהול ומנהיגות

פעם, ממש מזמן, המרדף הגדול היה אחרי חומר טוב.

עם סיום לימודי האקדמיים בשלהי שנות ה- 80 של המאה הקודמת התברר לי די מהר שלא סיימתי שום דבר. בטח שלא סיימתי ללמוד. כך התחיל המרדף הסיזיפי אחרי "חומרים חדשים" משני סוגים עקריים – מאמרים וספרים. כיועץ מתחיל וחסר בטחון הייתי מגיע לפחות פעם בחודש לספריה של האוניברסיטה בה סיימתי את לימודי כדי להמשיך את לימודי. מאות הספרים ואלפי המאמרים שנצברו עם השנים (ומחלקם אני מתחיל להפרד בתהליך כואב ואכזרי) הקנו אשליה זמנית של שליטה. אבל הגשם הפך למבול. היום כבר אי אפשר להביס את הסימון הנצחי (1000+) ב – google reader שלי.

בסוף התרגלתי. כמו בכל דבר אחר בחיינו, את הרוב הרי לא נספיק. אני עדין רוכש ספרים באופן אובססיבי, אבל רוב הקריאה שלי היא כבר לא ממש קריאה. רוב הזמן מוקדש למיון, סינון, סימון, מחיקה…וחוזר חלילה. זה בסדר. המוח הסתגל לקליפינג.

למי שאין לו מספיק מזה או למי שסתם רוצה עוד הנה עוד רשימה: 150 בלוגים על ניהול ומנהיגות. לא הייתי סומך כל כך על הדרוג אבל יש שם כמה שלא הכרתי. הכי חשוב זה הרי להגיע לחומר טוב, ולא לפספס שום דבר.

3 תגובות על 150 בלוגים על ניהול ומנהיגות

  1. מסכים לגמרי (אין "נגמר"…).
    תודה!

  2. מאת שלומית:

    צביקה, הבלוג שלך הוא אחד מה-1000+ שבגוגל רידר שלי, אבל ברגע שקורה בו משהו, הוא מהראשונים.

    תודה🙂

כתיבת תגובה

