איך לא חשבתי (גם) על זה קודם

נתחיל בוידוי: אני מכור לקפה (ולעוד כמה דברים מביכים יותר ופחות). קפה הוא כידוע טעם נרכש. כמו כל דבר נרכש, הרכישה עצמה מתונית בהתנסויות רבות ומגוונות. כדי להבין בקפה צריך לשתות הרבה סוגים, עד שאתה מגלה שיש סוגים בהם אתה לא נוגע ויש כאלה שתהיה מוכן להשקיע עוד קצת מאמץ כדי להגיע אליהם. ועוד וידוי: יועצים ארגוניים נמצאים הרבה בתנועה, מה שהוליד את הצורך ללגום קפה בתנועה. כל מי שמכיר את החוויה הזו מכיר גם את בעית החום. הבעיה זניחה במקרה של קפוצ'ינו אבל אם תנסו לשתות אמריקנו ללא חלב בכוס חד פעמית תגלו עד כמה הבעיה בוערת וכואבת.  אבל אל דאגה, ידידי לוגמי הקפה בדרכים, מסתמן פתרון. המעצב והממציא Scott Amron מציע בשלב זה דמו (ולכן גם איכות הביצוע החובבנית שתיכף תראו) אבל עם קצת מעוף וחזון אפשר לקבל מושג איך יראה המוצר הסופי. (ולסקפטיים, אל דאגה, לטענת הממציא הפתרון הזה אפילו זול מזה הקיים).

חדשנות במיטבה מציעה דרך לפתור בעיה בדרך פשוטה יותר (למשתמש) מהפתרון הקיים. זה הרגע בו עולה השאלה "איך לא חשבו על זה קודם". השאלה הזו מבהירה שאכן הייתה בעיה, ושהפתרון שונה (לטובה) ממה שאנחנו מכירים. אבל השאלה המטרידה באמת היא איך אני, אחרי אלפי ספלי קפה בדרכים, לא חשבתי על זה קודם. טוב, אני בעצם מבין איך זה שלא אני המצאתי את זה.  יותר מדי קפה, כנראה.

וכאן יש לכם עוד מידע כולל הזדמנות להשקיע.

2 תגובות על איך לא חשבתי (גם) על זה קודם

  1. מאת Idan Bchor:

    מצטער, אבל לא הייתי משקיע את מעט מעותי במוצר הזה, לא כצרכן קפה ובטח לא כמשקיע. איני מאמין שבטכנולוגיה המוצעת ניתן לייצר משהו שנראה טוב (כרגע זה נראה כמו פרק בסרט אימה מצוי), ולאסטתיות יש כאן תפקיד מרכזי. דומני שכבר היום יש פתרונות מוצלחים הרבה יותר מחומרים איכותיים שנותנים פתרון מספק.
    וכמו שאומרים בעולם החדשנות: Nice Try. קדימה לפיתוח הרעיון הבא.

  2. מאת אורן:

    לי יש פיתרון חבל על הזמן. כוס תרמית. אני הולך איתה וממלא.
    כמובן שמעמדי הסטודנטיאלי והעובדה שהלפטופ נמצא בתיק גם של TNF מאפשרת לתקוע את הכוס בכיס הצד של התיק.

כתיבת תגובה

