ונעבור לפרסומות

בגדול, הפרסום הפך לסוג של רעש רקע שלמדנו להתעלם ממנו ברוב המקרים. מתי לחצתם בפעם האחרונה על באנר? עצרתם את הדפדוף בעיתון כדי לקרוא מודעה עד הסוף? עצרתם ברחוב כדי להתבונן בשלט חוצות? כדי לחדור את מחסום הקשב (המוגבל ומאתוגר בלאו הכי) הפרסומאים מגבירים את הווליום ואנחנו בתגובה מקשיחים את סף הכניסה. כולם יודעים שפורץ קשב אפקטיבי במיוחד הוא רלוונטיות (עין ערך גוגל, פייסבוק, פרסום מבוסס מיקום). אבל איך מייצרים רלוונטיות בפרסום חוצות? קצת יותר קשה כשהפניה לא ממוקדת והקהל לא מפולח ולא מזוהה.

בעוד IKEA המקומית הייתה עסוקה בכיבוש החלק הדרומי של גוש דן בצרפת הרשת יצאה בקמפיין שפורץ כמה גבולות. כל מה שהיינו רוצים מקמפיין מגולם ברעיון גדול אחד: רלוונטיות, לא מטריד (להיפך, משתלב נפלא ובאופן כמעט "טבעי" בסביבה), ההזמנה לשימוש והתנסות מתבקשת מאליה, אי אפשר להתעלם ממנו, ומעורר גלי הדף (כותבים עליו, מדברים עליו, מספרים עליו וכו') חיוביים.

ככה זה נראה:

עוד פרטים ותמונות אפשר לראות כאן.

4 תגובות על ונעבור לפרסומות

  1. יוסי הגיב:

    למה לא עושים כזה בארץ?
    בארץ היו לוקחים את הכרסאות והספות הביתה לחג.
    זה למה.

  2. נמי הגיב:

    נראה לך? היו מרתכים אותם לרצפה. במקרה הזה, הריפוד לא היה שורד 3 דקות.

  3. אריה הגיב:

    אולי נתחיל מזה שאין כאן מטרו? אני מתאר שגם שם זה נעשה באופן זמני אלא אם החברה החליטה גם לתרום את הכל להומלס של הרובע

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: