מרגיזים

גישת "רק אני בעולם הזה, ושכולם יקפצו לי" מקבלת ביטוי קונקרטי במגרש החניה. כן, זה מרגיז אותי. כל פעם מחדש.

  אחר כך גיליתי שזה מרגיז גם אותו. וגם אותו. ויש אפילו גלריה שלמה בנושא. הם מתרבים או שרק נדמה לי?

2 תגובות על מרגיזים

  1. מאת גבי דרורי:

    צביקה ,
    אני מהכועסים על האנשים הלא מתחשבים האלה.
    אבל פעם אחרי שהשתחלתי ,בקושי,עם הרכב למקום חניה אחרון .
    והלכתי לעינייני .גיליתי שלא כל מה שאמת עתה, הוא גם אמת קודם.
    כשחזרתי מצאתי 2 דברים: אני על קו הפרדה בי 2 חניות.
    מסביבי יש 2 חצאי חניות ריקות .ואחד ,טיפוס שדומה לי,השאיר
    לי פתק עם נזיפה עוקצנית על התנהגות לא אזרחית.

  2. מאת tur:

    אגב גישת בפתק זאת שיטה לא רעה… אני מחזיק באוטו פטקאות נזיפה מודפסות (ובחניון הלא מסומן של הבניין שלי זה שיפר את הבעיה פלאים)

כתיבת תגובה

