חוויות משירותי הבנים

יש מעט מדי הומור בעולם העסקים. יותר מדי פונקצוינליזם, יותר מדי מקבלי החלטות שלוקחים את עצמם ברצינות רבה מדי, פחות מדי תעוזה ופחות מדי מקוריות. בגלל זה למשל רוב החנויות, מרכזי הקניות, מרכזי השירות יראו מאוד דומים. הומור נתפס כמסוכן, אולי זה יפגע במישהו? מישהו לא יבין? לא יצחק? (וכאן כבר נכנסים לתמונה היועצים המשפטיים, שגם אם הייתה כוונה לשתול בדיחה קטנה על איזשהו קיר כבר ידאגו להוריד אתכם ממנה). בגלל זה כל כך אהבתי את העיצוב של שירותי הגברים במרכז הקניות palladium בפראג. שווה קפיצה.

2 תגובות על חוויות משירותי הבנים

  1. מאת benziv:

    אני חושבת על משהו הפוך, תמונה של גברים בשרותי נשים. לא בטוח שהייתי נהנית… לא היה מוסיף לתחושת הנוחות, בטחון, או משהו אחר. אבל, אולי אצל גברים זה אחרת…

    אפרופו שרותי גברים… אני נזכרת שבזמן שרותי בחיל הים, הייתה לי הרגשה שחלק מהעיסקאות נסגרו שם, במקום שלי ושל חברותי – לא הייתה כניסה…

  2. מאת ערן:

    זה הזכיר לי מצגת.
    ומצאתי אותה בסוף.
    http://www.lapanim.com/system/download_file.php?no=689037768

כתיבת תגובה

