הקלות הבלתי נסבלת של הסיבוך

מצד הלקוח: שפה תאגידית פלצנית, מנופחת ויהירה, חוסר גבולות, העדר מיקוד וניסיון לרצות את כולם וגם לפתור את כל הבעיות (האמיתיות והמדומות).

מצד הספק: (במקרה הזה מעצב אומלל אבל באותה מידה זה יכל היה להיות גם יועץ): חוסר היכולת להציב גבולות, הרצון לרצות, חוסר היכולת לנהל את הלקוח והיעדר אמירה מקצועית מכל סוג שהוא.

התוצאה לפניכם.

2 תגובות על הקלות הבלתי נסבלת של הסיבוך

  1. מאת גבי דרורי:

    תודה ,כרגיל
    הסרטון גם כשהוא ערוך הוא קטע אמיתי מהחיים,
    ומעניין איך אתה מוצא מציאות כאלה ,צביקה.

    הייתי מוסיף מיקוד נוסף לצפיה , היועצים כל כך
    עסוקים בתחרות על האגו של מי נפוח יותר –
    כל כך מרוצים מעצמם עד שהם שוכחים מהלקוח.

  2. מאת benziv:

    מקסים באמריקאיות שלו.
    במקרה הזה, למזלינו, הישראלים בוטים קצת יותר, ולכן – אני מסכימה שהשפה הלא מובנת ממש יכולה להיות בשימוש של לקוחות ישראלים יהירים (אני זוכרת שהבנתי חצי ממה שאמרו לי כשהגעתי לאינטל, אבל גם כשהגעתי לקיצורים של חיל הים), אבל הרבה פחות מסכימה שזה יכול לקרות ליועצים ארגוניים… נדמה לי שהם איכשהו אומללים פחות, מודעים יותר ובכל מקרה כולם יהיו קצת יותר בוטים.

כתיבת תגובה

