עוד דרך לחסוך בדלק

בכל חודש יש כמה ימים בהם אני מבלה שעות לא מעטות בכבישים רק כדי לתת הרצאה של שעה או שעתיים. עורכי הכנסים בארצינו מגלים חיבה מוזרה לאזורים כמו ים המלח, כפר בלום וכמובן אילת (לשם לפחות טסים, אבל גם זה לוקח יום עבודה). אבל בואו נעזוב אותי ואת ארצנו הקטנטונת. בואו נחשוב לרגע על אלפי האנשים שטסים מדי יום אלפי קילומטרים כדי להרצות שעה בכנס. עכשיו, נראה לי שסוף סוף מסתמנת ישועה .

 בתמונה הזו רואים שלושה אנשים על במה בכנס. משהו בתמונה נראה לכם מוזר? שןנה? כל מי שמכיר קצת את עולם הכנסים ראה כבר מאות תמונות כאלה. אבל בעצם, עד היום לא ראיתם תמונה כזו. הדבר המדהים בתמונה הזו הוא שאחד משלושת האנשים  (המראיין, מצד שמאל) נמצא ב Bangalore בהודו ושני האחרים נמצאים בסן חוזה, ארה"ב. אם לא הייתי יודע, לא הייתי מעלה בדעתי שהם לא נמצאים באותו מקום, על אותה במה. בהחלט קפיצת דרך בטכנולוגיות הוידאו קונפרנסינג, קוראים לה Holographic Video טכנולוגיה שפותחה על ידי סיסקו שמכנה אותה  ‘Cisco On-Stage TelePresence Experience’. איך זה נראה אפשר לראות בוידאו הזה

אחרי שראיתי את הוידאו הזה, החזון של המכונית החשמלית נראה לי פתאום מה זה מיושן.

3 תגובות על עוד דרך לחסוך בדלק

  1. מאת benziv:

    תחי הטכנולוגיה, אבל רגע לפניה – יחי האדם!

  2. מאת אורי דרור:

    אסימוב חזה את הטכנולוגיה הזו בספריו. הוא גם חזה שהיא תגרום לניכור רב בין המשתמשים.

  3. גם על האינטרנט אמרו שהוא יגרום לניכור רב בקרב משתמשיו

כתיבת תגובה

