שיעור בפרזנטציות

גר ריינולדס הפך בשנים האחרונות לאחד האנשים הבולטים והמשפיעים ביותר בסצינת הפרזנטציות. הרבה בזכות הבלוג המצוין שלו שמוקדש כולו לנושא ולאחרונה גם בזכות הספר שלו שיצא לאור בדצמבר האחרון.

לפני כמה שבועות הוא נתן בגוגל הרצאה שכוללת את הגרסה שלו ל"פרזנטציה אפקטיבית". כל דקה משבעים הדקות תלמד אתכם משהו. ריינולדס בעצמו נתן להרצאה הזו ציון 7.5 אבל זה לא המקרה של "הסנדלר הולך יחף" אלא סתם יום פחות מוצלח של איש מאוד מוצלח. כאמור, גם הגרסה הפחות מוצלחת שווה.  

 

5 Responses to שיעור בפרזנטציות

  1. benziv הגיב:

    תודה רבה!
    התפעלתי מהקשר המתמיד שלו עם הקהל, ומכמה מסרים שאני לוקחת לתשומת ליבי. פחות התפעלתי מ'ההיפראקטיביות' שלו.אפשר גם לעייף בקופצנות. אני חושבת שנכון שנתן לעצמו 7.5.
    אישית אני לא משתמשת בשקפים בכלל. המסר שלי מועבר דרכי ודרך מה שקורה בקבוצה (כנהוג אצל אנשי הגשטלט). אבל, ייתכן שזה הזמן להכניס אצלי שינויים.

  2. ניר יהב הגיב:

    תודה רבה על הקישור !
    אני עובד על פרזנטציה וזה בדיוק מה שאני מחפש. אם הייתי משתתף בהרצאה הייתי שואל את גר איך אפשר להתאים את הכללים שהוא מציג לארגון שמחייב לבנות פרזנטציות לפי סט כללים שרובם הפוכים ל- Zen ?

  3. Zvika Roll הגיב:

    לניר –
    אני מכיר טוב מאוד את הפער בין איך מצגת צריכה להיות (כמו שגר ריינולדס מסביר, בין השאר) ובין "תרבות השקפומניה". ביותר מדי ארגונים המצגות משמשות לכל מני דברים: תחליף לדוחות, תחליף למסמכי וורד, וכו'. התוצאה היא שקפים עמוסים ופרזנטציות איומות ונוראות. כולנו מכירים את זה. לא הייתה סדנת פרזנטציה שהעברתי ומישהו מהמשתתפים לא העלה את הפער הזה…
    מנסיוני אני יודע שיש לזה פתרונות, הם אפילו לא מסובכים במיוחד. רוב השינוי זה שינוי הקונספט של "מה זו מצגת", אחרי זה – הטכניקה עצמה כבר לא מהווה בעיה.

כתיבת תגובה

