פסטיבל הסרטים של deloitte

הרבה מאוד ארגונים עסוקים בשאלה "מה לכל ה web 2.0 ולנו"? או במלים אחרות, איך ארגונים משתלבים בכל החגיגה הזו.  בלוגים ארגוניים ופתיחת דפי עובדים ב -facebook היו הסנוניות הראשונות. לא בטוח לאן זה ילך ומה זה יוליד, אבל כנראה שאי אפשר להתעלם מזה יותר. חברת רואי החשבון הענקית deloitte החליטה לגייס דווקא את youtube והכריזה על "פסטיבל הסרטים של deloitte". עובדים התבקשו להכין סרטים סביב השאלה "מה זה דלויט בשבילך"? והכל עלה לרשת. זה נראה כמו חלק מקמפיין גיוס עובדים אבל מה שחשוב זו המגמה: בין אם מדובר בבלוגים ובין אם ביוזמות כמו זו של דלויט, הגבולות של העבודה השיווקית נמתחים כל יום מחדש, וגם החומות שמקיפות ומגנות על הארגונים נעשות נמוכות יותר, חדירות יותר ושקופות יותר. לא שהכל הולך להיות ורוד וקל, אבל הכל הולך להיות מאוד שונה. בעיקר, משום שבקמפיינים כאלה, שילכו וירבו (כי ההשפעה של השיווק המסורתי תלך ותרד)יהיה קשה מאוד לזייף לאורך זמן, יהיה קשה מאוד לנתק את המסרים השיווקיים מהמציאות הארגונית ויהיה קשה הרבה יותר לספר סיפור שיווקי שהומצא במחלקות האסטרטגיה ומשרדי הפרסום ולא מתחבר לעובדים, למוצרים ולערכים האמיתיים של הארגון.  

3 תגובות על פסטיבל הסרטים של deloitte

  1. עד לפני שנה, כל מי שהיה מעלה רעיון כמו פסטיבלי סרטונים באתר הארגוני באינטרנט, היה נתפס כהוזה. זה משמח שזה כבר 'כאן'.
    אבל, מבלי להמעיט כהוא זה, מה שלדעתי יעשה את השינוי המהותי לטובת יצירה במשותף של ידע חדש הוא מיזמים כמו אלו, אבל -בתוך הארגונים – באמצעות תשתיות כמו יישומי 2.0.

  2. מאת meirsio:

    אצלנו בIBM השיתוף (2.0) הולך ומתרחב, כולל כלים מתקדמים מאוד לוויקי, בלוגים, שיחות, קשרים,רשתות חברתיות (3 מוצרים) וכו'. המענין וא שכל כלי מגע ממקום אחר אבל עדיין אף אחד לא תופס חזק מספיק (ז"א, מעבר לקבוצה של הEARLY ADAPTERS). מענין מה הסיבה לכך..

  3. מאת שגיא חמץ:

    אני חושב שאחת הסיבות שתחום הווב 2
    תופס בינתיים בעיקר את הEARLY ADAPTERS
    ועדיין לא תופס את המקום הראוי לו בארגונים הוא במגוון הרחב של
    תחומים שלהם הוא נוגע.
    המהלך של דלויט הוא קצה אחד של אפשרויות שנוגע בעולם השיווק
    ואני מניח שהוא נולד ממחלקת השיווק של החברה, בקצה השני יש את יבמ
    עם מערכות פנימיות ורשת חברתית פנימית שאני מניח שנולדה ב IT.
    המצב הוא שבתוך הארגון אין כתובת אחת ואין תקציב אחד ממנו אמור הווב 2 לצמוח
    וכמו שאנחנו יודעים גם הקשר בין המחלקות השונות הוא לא מי יודע מה כל שגם שם יש עוד חסמים שצריך לעבור.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: