יעוץ זה מקצוע?

yeuts.jpg

6 Responses to יעוץ זה מקצוע?

  1. mymodemsux2 הגיב:

    בין אם יועץ אירגוני לבוש בחליפה ובין אם הוא יושב מול ברגר-קינג, הרי שמדובר באותה גברת בשינוי אדרת. יש לי שנאה רבה ליועצים ארגוניים (present company excluded). נראה לי שיום אחד אקדיש לנושא עמוד שלם (או יותר)…

    היה ערני, בקרוב 🙂

  2. Zvika Roll הגיב:

    ממתין בקוצר רוח. רק אל תשכח לעדכן אותי כשהעמוד יכתב ויפורסם. למרות שקשה לי עם המלה "שונא" ועם ההכללה, אם אתה רוצה פלטפורמה אני מוכן אפילו לארח אותך אצלי, לא כי אני מסכים (עוד לא שמעתי את פרוט כתב האישום) אלאבגלל שאני חושב שזה יכול להיות מענין מאוד לשמוע מה חושבים עלינו.

  3. mymodemsux2 הגיב:

    בכיף. בנתיים, אני ממליץ לעשות שיעורי בית ולצפות ב-office space.

  4. benziv הגיב:

    ולי יש פחד מרופאים… ומזריקות…

  5. mymodemsux2 הגיב:

    אולי הייתי בוטה מידי, אבל לא מדובר בביקורת אישית (benziv)

  6. גבי דרורי הגיב:

    כל זמן שהייעוץ אינו מעמדה של גורו,או מעמדה של -המוסריות שלי נעלה משלך ,כלומר האלוהים שלי יותר אמיתי משלך.
    וכמובן מסגנון המאפיה – שלי יש יותר כוח מאשר לך.- נדמה לי שכללתי כמעט הכול….אני מוכן להתחיל להקשיב לו.
    בעיקר אם הוא ניתן מעמדה מקצועית ,מתוך ידע מקצועי מבוסס מדעית , מעמיק כוללני וספציפי,אז אשמח להיתפתח איתו וממנו.
    נדמה לי שכול מצב אחר הופך את הייעוץ ללא מקצוע.

כתיבת תגובה

