אינטליגנציה רגשית בשילוט + בונוס

דן פינק, המחבר של הספר הנפלא a whole new mind במצגת על אינטליגנציה רגשית בשילוט (כן, אותם שלטים שממלאים את הרחובות והמקומות האחרים בהם אנחנו מסתובבים). דוגמא נהדרת להוספת אמפתיה ורגשות לדבר כל כך פרוזאי כמו שלט.

והבונוס: פינק משתמש במצגת במתודולוגיה שהתחילה את דרכה ביפן ומכונה pecha kucha אותה הוא מסביר בתחילת המצגת שלו. אישית התוודעתי לשיטה הזו לפני קצת יותר משנה כאשר סייעתי לאחד מלקוחותי בהכנת מצגת עבור הנהלת הבנק העולמי. הדרישה המפורשת שהגיעה מצד הבנק הייתה להכין מצגת בשיטה זו (20 שקפים, 20 שניות לשקף, משך כל המצגת: 6:40 דקות). לא פשוט בהכנה, אבל מאוד אפקטיבי בעיקר כשצריך לשמוע רצף של מצגות שונות.

מאז הצגת השיטה, התפתחו "ערבי "Pecha Kucha , בהם אוסף של אנשים מתחום דומה (בדר"כ עיצוב ו/או ארכיטקטורה) מציגים ברצף תוך שימוש במתודולוגיה. המפגשים האלה מתקיימים בכל העולם ויש אירועים כאלה אפילו בתל אביב.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: