200 האתרים הכי הכי

ia_webtrends_2007_2_1024_768.gifspacer.gif

בהתחלה חשבתי שאני מסתכל על מפה של איזה מטרו, רק  שהמטרו הזה הוא לא של עיר אלא של עולם שלם, העולם הדיגיטלי. 200 האתרים הכי חמים, וכל הדרכים להגיע אליהם ולצאת מהם. מסע מרתק. את הניתוח, המשמעויות והפרשנות אפשר לקרוא כאן.

4 תגובות על 200 האתרים הכי הכי

  1. מאת Idan Bchor:

    מצד אחד – זה אכן מפתיע, מאתגר ומרשים

    מצד שני –
    זה חוזר ומוכיח עד כמה אנו זקוקים ל"מודלים" אשר מספקים לנו אשליה של הבנה ושליטה "במבנה" ובמה שמתרחש סביבו ובתוכו, בעוד שהרשת במהותה הינה חסרת כל מבנה יציב וכל ניהול במובנו הקלאסי – זולת ניהול כאוטי, במובנו הטוב.

    ברמה הפרקטית והקטנונית –
    כדאי לסדר את הכאוס העיצובי שהפוסט הזה יצר כאן, לפחות על המסך שלי…

  2. תודה, בהחלט מרשים ומאוד מתחבר למודל ההיווצרות וההתפתחות של ידע: כאוטי, רב-ממדי, ורב-שכבתי והכי חשוב – לא ניתן לניהול..

  3. מאת שוקי:

    משום מה זה מזכיר לי את הסרט "חטיפת פולהם" עם וולטר מתיאו האגדי – בו חבורת פושעים חוטפת רכבת תחתית בניו יורק – ודורשת כופר תמורת בני הערובה . דרישתם היא שהרכבת תנוע כל הזמן במהירות בין התחנות ללא כל עצירהוכל המיכשולים יסולקו מהדרך – כך שלא תהיה שום עצירה עד לתשלום הכופר….על מנת שלא יוכלו להשתלט עליה. שתי פנינים זכורות לי (למעשה יותר אבל אביא שתיים מהן) האחת – וולטיר מתיאו – בלש שבע ארועים במשטרת ניו יורק מלווה קבוצת יפנים בסיור במשטרה – עם מתורגמן כמובן ומפליט כל העת דברי נאצה על אורחיו החייכנים, באנגלית, והמתורגמן לא מתרגם…עד שבסוף הסיפור ראש המשלחת היפנית קד בפניהם ומודה לוולטר המבועת באנגלית מושלמת….אז עדיין חשבו שהיפנים משתלטים על העולם…… והשניה, בלש שהיה במקרה על הרכבת ממלמל כל העת לעצמו …..חייב להיות רמזור אדום אחד….חייב להיות רמזור אדום….ואכן זה קורה והרכבת נבלמת בפתאומיות….ואת השאר לא אספר……אז אלו האסוציאציות שמפת התחתית מעלה לי…. והשאר….תנו לי אתר , אתר לאט לאט…הרי אני לא חייב להאמין שהקישקוש הזה נכון ? הוא בטח כבר השתנה מאז שהוצג.

כתיבת תגובה

