דואר זבל

כל יום אני אוסף את ערימת דואר הזבל (תרתי משמע) מתיבת הדואר ומעביר אותה לפח האשפה. אני אף פעם לא קורא / פותח / מביט בדברי הזבל האלה. רק מעביר. עבודה סיזיפית שאין כל תגמול בצידה ואין קו סיום לעשייתה. כל יום אני מפנה ומרוקן את התיבה מהזבל ולמחרת היא מתמלאת מחדש, בזבל חדש. כל יום וערימת הזבל שלו. כנראה שאיפשהו בעיר מישהו עמל בחריצות רבה לייצר כל לילה את ערימות הזבל שימלאו את תיבת הדואר שלי כל יום מחדש. נערים זרירים ממהרים להחדיר את הזבל לתיבתי בהקפדה רבה שמא חלילה אחמיץ יום אחד את מצוות פינוי התיבה. ואני, מה נותר לי חוץ מלהרים מבטי אל בורא עולם ולשאול, מה עשיתי שמגיע לי העונש הזה?

4 Responses to דואר זבל

  1. Idan Bchor הגיב:

    כוחותינו (שפעם היו קשורים לתעשיית הזבל ונותרו מכורים לה)
    משיבים אש שטוחת מסלול ונמוכה מתמיד:

    * מה זו התקפת הליריות הזו?
    עוד מעט גם תלחין את זה ותצא לסיבוב הופעות עם קרן פלס…**
    (** התיבה הגדושה היא של שמעון השכן …? )

    * מה אתה עושה בשנקין 6?
    שם אגב, יש אחלה קליטה לבורא עולם, כך שיש לך סיכוי לקבל תשובה

    * " רק מי שלא מקבל דואר מאף אחד, אף פעם
    יודע להעריך את העונג הסמוי הטמון בריקון הסיזיפי של התיבה שלך"
    צ'ו לנג טאי
    (לשעבר חכם סיני בעיר האסורה, וכיום מקפיץ נודלס בעיר המותרת לכל)

  2. Zvika Roll הגיב:

    ידעתי שזה יקפיץ אותך כמו קישוא בווק של צ'ו לנג טאי (אנחנו אוכלים כנראה באותה נודליה).
    הליריות נובעת מגורמים סביבתיים זמניים. לאחר התיעצות עם רופאי הוחלט שאין כרגע צורך בהתערבות תרופתית, ההתקף יעבור מעצמו. לא נותר לי אלא לבקש את סליחתם של תשעת קוראי הקבועים.
    עוד דבר שאתה מכיר היטב גם משיחותינו המקצועיות: לפעמים צריך לעשות ניסויים כדי ללמוד (אחרת נשאר כמו …אתה יודע מי…)

  3. benziv הגיב:

    מצטרפת אליך צביקה, כיוון שאני גרה בבניין בן 18 קומות ומשפחות רבות (נדמה לי ש76), וכיוון שאני גרה במתחם שיש עוד בתים כאלה, באים לתיבת הדואר שלי זבלנים רבים. בשבילם זה מהיר וממוקד.
    אין דרך אחרת להתמודד עם זה חוץ מהדרך הפואטית. ואם פואטיקה, אז למה לא ליריקה?
    בברכת חברים לתופעה…

  4. שימו לב לכתבה הבאה
    דרך מצוינת למלחמה מקומית בספאמרים הישראלים
    http://pc.co.il/_DailyMaily/ItemClean.asp?ArticleID=14642&Vol=447&SearchParam=&CategoryID=72

להשאיר תגובה

