שירות – עוד קצת סטטיסטיקה

TD Bank הקנדי מפרסם מדי שנה סקר שהוא עורך בקרב לקוחותיו. המגזין wisemarketer פרסם סקירה על הסקר. התוצאות לא מפתיעות, העוצמה שלהן אולי כן:

כשהלקוחות ביקשו לדרג מה הדבר החשוב להם ביותר כהערכת הבנק על נאמנותם 74% בחרו בשירות (רק 13% ציינו מתנות והטבות כספיות, ו – 7% ציינו מעורבות קהילתית ותרומה בשם הלקוחות).  84% מהלקוחות הסכימו שמספיקה חווית שירות רעה אחת כדי להרוס את יחסיהם עם הארגון. 94% מהלקוחות ציינו שהם חולקים עם חברים את חוויות השירות שלהם (טובות ורעות) אבל רק 60% טרחו לכתוב לבנק על חוויות שירות רעות. שלושת הגורמים החשובים ביותר עבור הלקוחות ביחס לשירות שהם מקבלים היו: כבוד, ידידותיות וידע.

מוגש כשרות (ללא עמלת שורה) למנהלי הבנקים בישראל.

2 תגובות על שירות – עוד קצת סטטיסטיקה

  1. מאת יגאל:

    חד ביותר!
    ובפאראפראזה על מודי בראון: "אני רוצהלבוא לבנק ושהבנק י ה י ה פתוח!"

  2. מאת Zvika Roll:

    היי יגאל, תראה כמה זה פשוט לעבוד בשביל הלקוח, ובכל זאת, הבנק שלי (פראפראזה על אותו מודי…) מתעקש לא לעשות את זה.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: