מסיבת בלוגרים

יגאל חמיש, האיש והמסע (שהוא גם אחד מהאבות הרוחניים של הבלוג הזה) העביר לי ידיעה על מסיבת בלוגרים, הידועה גם בשם כנס, או אולי בעצם יום כייף. הכל על המפגש המתכונן ל 29/12/06 תוכלו לקרוא כאן

לא כל כך משנה איך יקראו לזה, מתברר שעדין מפגש פנים אל פנים הוא משהוא שאפילו חיות רשת ותיקות לא יכולות לפספס. יהיה מענין לראות איך החיות האלה מתפקדות בעולם האמיתי. חוקרים, צופים וכמובן בלוגרים מוזמנים

 

8 Responses to מסיבת בלוגרים

  1. יגאל חמיש הגיב:

    היי צביקה!
    תודה לך! קטונתי, באמת.
    בהחלט יהיה מרתק, תהליכים חברתיים זהים, רק בכיוון ההפוך, זוכר?
    אתה מגיע!

    להשתמע

  2. Zvika Roll הגיב:

    אני מאוד רוצה להגיע אבל יש לי 3 דברים מאוד קריטיים שיושבים על היום הזה
    אם אצליח לדחות אגיע
    אם לא אני בטוח שהבלוגים יהיו מלאים ברשמים

  3. יגאל חמיש הגיב:

    אני בטוח, תודה לך.

  4. benziv הגיב:

    מעניין אותי לנחש: מה הגילאים? מה הכי מעניין? מה יצא לי מזה – אם אגיע? ועוד

  5. Zvika Roll הגיב:

    אין לך ישיבת הנהלה ביום הזה?

  6. יגאל חמיש הגיב:

    שלום אתי,
    הגילאים? מ-עד, כל הטווח.
    מה ייצא לך מזה? תלוי קצת במה שאת מבקשת, לא?! כלומר, אם מעניין אותך להיפגש עם בלוגרים אחרים ולראות גם מקום יפה, נראה לי שווה ומעניין…לשיקולך,
    בכל מקרה, נשמח לראותך,

  7. benziv הגיב:

    אתה צודק, צביקה. יש לי ישיבת הנהלה חשובה מאד. לקראת סגירת התפקיד שלי. אולי תהיה עוד ישיבה אחת אח"כ . אני מבינה שאתה לא תגיע.
    וגם – תודה יגאל. כמו שאתה רואה – צביקה זכר את סדר היום שלי יותר טוב ממני… בשביל זה יש חברים.

  8. benziv הגיב:

    האם אתה יודע איך היה?

כתיבת תגובה

