ארגונים שאוהבים את הלקוחות שלהם

המגזין פאסט קומפני מכתיר מדי שנה את הארגונים המצטיינים בשירות ויצירת חווית לקוח. כאן אפשר למצוא את נבחרת המצטיינים. לקרוא, ללמוד ולקנא

 אפשר לסכם את המשותף לחברות המצטיינות בחמישה מרכיבים המשתלבים יחד ליצירת חווית לקוח יוצאת דופן

החברות הזוכות יצרו סביבה (פיזית) מדהימה

העובדים בחברות האלה היו מומחים בתחומם (הבינו לעומק את מה שהם עושים / מוכרים ועל מה מדברים) כלומר, הפכו בעיות מורכבות של הלקוחות לפתרונות פשוטים

הלקוחות של החברות האלה החכימו מזה שהם הלקוחות שלהן

החברות השתמשו בטכנולוגיה להעצמת חווית הלקוח ולא רק או בעיקר להתייעלות או הגדלת הרווחיות

החברות האלה המציאו מחדש את השוק שבו הן פעלו

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: