שירות זה לגרום לבעיה להיעלם

רוברט דיוויס מגדיר שירות כ"פשוט לגרום לבעיה של לקוח להיעלם". הגדרה מדויקת ומקסימה בפשטות שלה ובדיוק שלה. זה בדיוק מה שיעשה את חווית הלקוח לכזו שהוא יעריך. אז כמה רחוק אתה מוכן ללכת כדי לגרום לבעיה של לקוח שלך להיעלם? נניח שיש לך לקוחות שמגיעים אליך למשכי זמן ארוכים והמשרד שלך הוא באזור עם בעית חניה חמורה. איך גורמים לבעית חניה של לקוח להיעלם? הנה סיפור על חברה שמחזיקה צוות עובדים שכל תפקידו לדאוג שלא תקבל דוח חניה בזמן שאתה אצלם, ואם בכל זאת קיבלת דוח, החברה תשלם אותו במקומך

באחד מימי החורף לפני שנתיים נסעתי לפגישה אצל אחד מלקוחותי בטירת הכרמל. הקדמתי מעט והחלטתי לעצור בסניף הדואר המקומי כדי לשלוח מכתב רשום . כשזחרתי למכונית, סיטרואן סי 5 שום דבר לא פעל. לא הצלחתי לפתוח את הדלתות בעזרת השלט אלא רק עם המפתח, לא הצלחתי לנתק את מערכת המיגון וכמובן שלא יכולתי להניע את המכונית ואפילו לא להפעיל את הרדיו. התקשרתי למוקד השירות של סיטרואן ואחרי כמה פעולות שהתבקשתי לעשות ללא הצלחה המוקדן פסק שהלך המצבר. רוב המוקדנים היו מסיימים כאן את השיחה ומפנים אותי לשירותי הגרירה. אבל המוקדן של סיטרואן שאל אותי איפה אני נמצא, והודיע לי שיש מוסך קרוב של סיטרואן ושיתקשרו אלי מהמוסך תוך כמה דקות. ואכן לא חלפו יותר מ 2-3 דקות והטלפון הגיע.  דקות מאוחר יותר התייצב ליד מכוניתי המושבתת חשמלאי רכב עם מצבר ולאחר עוד 10 דקות כבר הייתי בדרכי לפגישה. אפילו לא איחרתי. בקיצור, שירות זה לגרום לבעיה של הלקוח להיעלם

כל כך פשוט, ועדין כל כך נדיר

סגור לתגובות.

